/ Ge bort ett Kort /

Nu är jag på gång!

Så är man ÄNTLIGEN på G igen!
Idag började jag med att springa 7,8km i ett rasande tempo, 49,45 blev tiden! och det på en MYCKET kuperad bana, Bockeboda för er som känner till trakten runt Kristianstad!

Sen har jag gjort lite kort, tänkte visa ett par som jag är särskilt nöjd med!





Är du intresserad av att se fler av mina kort, så kolla in min sida igen,
kommer att lägga upp fler bilder inom kort!
Är du intresserad av att köpa ett av mina kort?
Kontakta mig då här via bloggen så hör jag av mig till dig!

Nu ska jag mysa lite med min man,
som börjat tröttna på att jag inte intresserat mig för honom särskilt mycket idag!


#1 / / Sora:

Jättefina kort! :D Sån bra tid ni sprang på!!!

#2 / / Papi:

Ja, du springer snart ifrån mig.......

Korten är himla fina :-)