/ Allmänt /

Tillbaka!

Jag har inte gått under jorden,,,, bara haft lite annat att pyssla med!
Men nu är jag tillbaka
Tänkte börja göra lite kort nu igen, ska beställa lite kul saker från Panduro och köpte även lite andra roliga saker igår i en liten kul butik i Hässleholm!
Annars har jag haft en skön sommar, den fick dock ett tråkigt slut iom att min lilla mormor flyttade till Änglarna.
Dessutom har min dotter flyttat till London, för 4 dagar sen,,,, tur vi har vår son hemma så jag har någon att tjattra med!

Ja, som sagt! Nu skall det börjas göras kort, har ev en liten kul sak på gång, skall kanske få sälja min kort på den lokala bensinstationen, som min goda vän driver!
Jag kommer att visa lite bilder snart på mina kort!

Om du har FACEBOOK hittar du mig "AmiaDesign" och Marie "Åfeldt Design" där,
sök på MM CREATIONS så hittar du oss!
Där visar vi våra alster och vill du göra en beställning så säger du bara till via ett mail, meddelande här eller ett meddelande på FC! Går bra var som helst!


#1 / / Maria Månsson:

Vilken butik i Hässleholm?