/ Allmänt /

Kreativ

Idag har jag varit kreativ:

1. Gjutit stativ till mina Tilda-änglar, foten blir ett hjärta!
2. Gjutit 2 nya ljushållare som sen skall gjutas in i väggljusstaken ( steg 1 av 2 alltså!)
3. Gjutit en ny väggljusstake ( steg 2 av 2!) Hade en ljushållare kvar sen gammalt, så den var ju redan klar!
4. Nästan klar med nästa Tilda-ängel. Ska bara sy på vingarna och kronan! Blir en prinsessa
5. Varit hos tandläkaren ( 1 hål hrm....)
6. Varit med Carl hos doktorn
7. Övningskört med Carl
8. Handlat lite mat
9. Lagat middag
10. Gjort ett nytt födelsedagskort, sen misslyckades jag med kort nummer 2&3, så nu har jag gett upp...

Behöver jag säga att jag varit ledig idag? Behöver jag säga att jag är trött nu? Behöver jag säga att jag behöver choklad nu? Nä, tänkte väl det! Haha!
Nu ska jag se klart på " A Cinderella Story" som gick på 4:an igår, och som jag helt enkelt inte orkade se klart då. Känns som att det är allt jag orkar nu, självdö i soffan med choklad.....

See You