/ Allmänt /

Ännu mer snö.....

.... och ännu mer förkyld,,,, känns i hela kroppen, är trött håglös och hålögd,,,

men va 17... det är ju bara att rycka upp sig och ta sig själv i kragen, men det är inte så lätt ju....

Tag ett varmt bad med gubben i gårkväll + lite vin, inte mycket alls,,, men vi blev helt golvade båda 2 och la oss 20,50, han somnade omg men jag låg och snurrade en liten stund,,, men sen sov jag också som en liten gris...
ÄNDÅ är jag helt slut idag... men idag skiter jag i att träna, går tydligen inte att träna bort förkylningen, så då får jag testa att vila bort den istället!

Kanske jag kan pyssla lite ikväll, blev ju inget alls igårkväll...
Skulle behövt gjuta lite idag, har 3 ljusstakar kvar att fixa till innan utställningen nästa vecka,,,,, iiiiiiiiiii ......

Kram på dig kära du