/ Ge bort ett Kort /

Nya kort!

I lördags åkte jag med min älskling till Pema i Hörby, ett lågprisvaruhus med lite diverse olika saker, både till hemmet, barnen, julen, mm.
MEN...
även en "HUGE" scrapbook-avdelning. Blev helt till mig i trasorna!

Så trots förkylning och magont, så har jag i helgen gjort en hel del nya kort, med inspiration av mina nya:
Stansar, papper, dekorationer.. men även embossingpulver och stämpelfärger!

Bjuder på ett litet smakprov av helgens alster!

Är du intresserad av något av mina kort, eller något av mina andra saker, så hör bara av dig med ett mail till: [email protected]   lägg gärna en kommentar och tala om att du skickat mail till mig, så jag ser det!! 

 
Bilden på flickan har jag gjort själv i Photoshop, spetsen har jag sen sytt fast med symaskinen!
Blommorna stansade med bla Martha Stewarts Craft Punch CHRYSANTHEMUM,
dessa är sen embossade med silverglitter
Stämplad i hörnan med siliconstämpel och sen embossad med silverglitter.  
Slutligen har jag även gjort mönstret på bakgrundspappret, i Photoshop, 
som även det är sytt med zig-zagsöm på symaskinen! 

 
Virkad blomma, har själv gjort den, tillsammans med färdiga pappersblommor.
En tag, som jag klippt till själv och markerat kanterna på. Texten är skriven i Photoshop.
Pappret med de egyptiska figurerna har jag själv designat i Photoshop
( behöver jag säga att jag älskar Photoshop?).
Slutligen papper, från Mixhuset i Hässlehom,
som jag även det zig-zaggat!



Madonnan med sitt lilla Jesusbarn,
lite religiös kan man väl kosta på sig att vara i dessa tider när världen blöder överallt.
Bilden har jag hittat på nätet och sen fixat till i Photoshop.
Blommorna stansade med dels Punches från Panduro men med Martha Stewart Punch FLOWER.
Även dessa är embossade i olika färger! Pappret kommer från Scrapbook Flair.

  
Hjärtan Hjärtan och åter hjärtan.... Älskar hjärtan
Pappret är samma design, som på det första av korten i detta inlägg, men i annan färg.
Och Zig-zaggat även detta!
De små hjärtanen är stansade med en Hjärtstans från Pema och lite chalkade runt kanterna.
Det stora hjärtat är egen design, och stämlpad med rosor och embossad i rosa!
Taggen har jag gjort själv.

Brads, band, snören, öljetter, tygblommoroch stämplar på dessa kort kommer från PEMA, PANDURO, MIXHUSET i Hässleholm och EKO  

länkar:
www.pema.cc
www.pandurohobby.se
www.mixhuset.se



#1 / / SORA:

Åhh vad fina dom är!! :D