/ Allmänt /

sista Julkorten - tror jag,,,,

Med vemod har jag nu gjort de sista julkorten, för denna gången, tror jag,,,, har visserligen ett till som snart är klart,, men sen är det över för denna gång,,, Julkorten är de allra roligaste att göra, av alla kort.

Nu är det bara till att börja göra Grattiskort igen! SHELL-mackarna säljer ju för fullt!! Haha! Så kul är det!

För ett par dagar sen, fick jag höra att en kund till SHELL i Fjälkinge, åker hela vägen från Hörby när hon behöver nya grattiskort, det är ju klart smickrande! Sådana historier tycker man ju om!

Har nu gjort ett par olika Julkort till min kompis son och hans familj. De skall ut och resa, hela familjen skall med på resan, de vet dock inte om det än, utan det skall ju då bli deras julklapp.
Temat på kortet till hela familjen var:
A5-format
Jultema på framsidan
Resetema där det framgår att hela familjen skall med, på insidan!

Ja vad göra .....

Framsidan:


Insidan:


samt så skulle de små grabbarna i familjen också ha var sitt julkort förstås!

till Kevin


och till Ozzia


Tack för titten!