/ Allmänt /

Tilda- Änglar finns!

Nu har hela helgen gått, har pysslat en hel del,
mest med några julkort till min kompis.
Har gått i pyjamas hela dagen idag, är så skönt,
har således inte varit utanför dörren.

Spelar ett långdraget Wordfeud med dottern, just nu leder jag ,,,,
helt otroligt,,,
har haft en jädrans otur med mina bokstäver i alla spel jag spelat med henne,,
så jag har bara vunnit en enda futtig gång,,,
nu känns det dock som att jag är på gång!!!

Tänkte visa några av mina senaset små Tildor, är riktigt nöjd med dem!

Tilda-grisar!
Dock inte att äta,,, fast de ser ut som marsipangrisar!


JulTilda, på väg att klä granen!
Julgranskulor från London, hon vet vad hon vill ha i granen den här donnan!


SkridskoTilda!
Är Särskilt nöjd med skridskorna, har pillat ihop dem alldeles själv!


Tack för titten!