/ Allmänt /

Hej!

Idag regnar det,,,
Så vad passade bättre än att lägga träningspasset på gymet. Provade på Crosstrainern för första gången på mycket länge,, fick en skada knäet, som gjorde det omöjligt att "crossa" men det gick bra idag!
Härligt att få svettas och ta ut sig ordentligt!

Ännu härligare blev det när jag kom hem, då kom Carina ,,, som äger Shell i Fjälkinge (tillsammans med sin syster Camilla förstås). Hon hade sålt 14/15 Jamboree-kort! Så det var ju bara att sätta sig i arbetsrummet och börja producera! Haha!

Det hade spritt sig i lägret att det fanns kort på Shell, det finns nämligen inga officiella Jamboree-kort, lite konstigt men så var det visst! Så vad jag vet så är jag den enda som kunnat ge scouterna ett litet minne att skicka hem till sina nära och kära som inte fick följa med hit!! Haha!!

Så nu ligger det 4st på tork på mitt arbetsbord, och vänta på att bli levererade,,, fler än så mäktar jag nog inte med ,,,

Tack för titten!