/ Allmänt /

Födelsedag utomlands, igen.....

Min underbara söta lilla 21åriga dotter,                          
har för 3:e året i rad varit utomlands när hon fyller år...  först hos sin Au-pairfamilj the Andres, i USA, sen i Frankrike med fam Andre, och nu igen i USA med fam Andre.... behöver jag säga att hon älskar sin "extra"-familj?

Här hemma förbereder vi nu för ny renovering, denna gången är det toaletten på ovanvåningen som skall genomgå en skönhetsoperation. Vår käre vän, granne och fantastiske hantverkare Alf Ljungberg,
som driver Kiaby Allservice skall än en gång få händerna fria i vårt hus!
Spelar ingen roll vad han skall göra, det blir precis lika bra varje gång, man blir alltid lika överlycklig!

Nu har jag förresten gjort klart mitt senaste projekt, en höst/vårkappa i varmvinröd ull, med lite borderier och snörmotiv.... har ingen bild,,, får nog se till att skaffa det tror jag...
Sydde mig sen en ny klänning, ingen bild på den heller,,,,,, och nu har jag klippt itu ett gammalt lakan med handbroderi på, som skall bli en sommarkappa..... ja naturligtvis ingen bild på den heller, för det är bara utklippta delar till den än,,,,
MEN... jag lovar,,, det skall komma bilder! Snart,,,,, hihi!

Godafton på er!