/ Blommor /

Söndag kväll ....

Kroppen är helt slut.
Började med 11km i Bockeboda, vädret var fantastiskt. Vi har sommarvärme i Skåne idag! Tiden 1:14,30 är jag riktigt nöjd med. Vi både går och joggar, så mycket bättre tid kan jag inte prestera just nu iaf!

Sen hem, åt knäckisar med skinka, brieost och tomat, drack kaffe (ja du läser rätt) och proviva.

Hjälpte Älsklingen med tvätt av bil, tvättade trädgårdsmöbler och sen började jag gräva min nya rabatt. Måste ju flytta lite växter från rabatten runt altanen om vi nu ska riva den ... Och det ska vi, snart.

Christian premiärbadade .. Hy det var kallt! Vi grillade, drack lite vin, och sen skulle han bada igen! Fick sen lite skönt snack med våra härliga grannar, på vägen hem från sjön!

Tog lite bilder idag, dels på min Molly the Witch, en fantastiskt vacker gul pion och sen även på min fantastiskt vackre man när han badar!
Håll till godo och tack för titten!