/ Ge bort ett Kort /

I all sin enkelhet...

Man behöver inte fläska på med en massa attribut på korten, det enkla kan vara väl så bra! Men även det som kan se enkelt ut, gör sig inte självt...:)

På dagens julkort har jag valt en sparsmakad dekoration.
Mycket av dekorationen finns på papperna...
På det övre pappret har jag Stämplat snöflingor, som jag sen embossat, i en mjuk brun färg.
Det undre pappret är ett glittrigt färdigdekorerat julpapper!

JUL är en skärfil jag gjort själv och sen sprayat med lite silvrig mist, som jag blandat själv.

Ett brunt sidenband över skarven på de båda papperna och rosetten i samma band.
Silvriga pärlor av Liquid Pearls under banden ger en skön övergång tycker jag!

Rosorna är de jag knåpade samman för ett tag sen, se tidigare blogg-inlägg och så mina kvistar som jag pimpat med lite silverglitter!

Hoppas du tycker om det!
Tack för titten!

#1 / / Fredrica:

Ännu ett fint julkort - jag gillar dina rosor!