/ Ge bort ett Kort /

Ledig idag!

Vad skönt med en dags ledighet, så man kan göra det som faller en in..,
Som att vakna kl6 .. Men så har jag ju fått mycket gjort också!

Älsklingen har också varit hemma, mysigt!

Vi började dagen med att åka till Maxi.
For sen vidare till SKC och köpte en pensel, den gjorde underverk med min tavla, som jag håller på att måla.

Vilken skillnad det kan vara på penslar.. Trodde de jag hade skulle vara bra nog, men insåg att jag behövde något mer.. Så linjerna kunde bli skarpa..
Inte helt sliriga... Och ja... Nu kan jag konstatera... Det blev skillnad!

Målade när vi kom hem, åt lunch och då passade Carl på att äta frukost, så vi fick en mysig stund med honom!

Affe kom in och pratade om hur vi ska gå vidare med bygget och sen fick ju fåglarna ha lite mat också! De glufsar ju i sig för fullt i den här smällkalla vintern.

Vi åt en god köttgryta till middag, drack lite vin och sen rörde jag ihop en sockerkakssmet på potatismjöl.. Hoppas den blir bra!

Här kommer ett par bilder på mina senaste kort, tavlan ska jag visa när den är klar!

See U