/ Allmänt /

Förlåt förlåt....

.... Jag inser att jag varit väldigt trög med att uppdatera min blogg. 

Till mitt försvar, så har jag gjort 100st julkort under denna period.. Så det har varit liiiiiite svettigt!

Jag har idag lämnat min ena leverans, till SHELL i Fjälkinge, och inom kort kommer även Butik 118 i Rinkaby att få hyllan fylld med mina kort!

Det har spelats julmusik för full i det Edvardssonska hemmet de senaste veckorna, allt för att få till så mycket julstämning, som möjligt!

Här kommer ett par smakprov från det du inom kort kommer att kunna köpa på SHELL!

Hoppas du tycker om dem!





#1 / / Sara:

Så fina dom är!!!

Svar: Tack!
Maria Edvardsson

#2 / / Fredrica:

God jul själv! Nu kan du spela lite annan musik några veckor innan juskivorna ska fram igen :) Fina kort du har gjort!

Svar: Tack så mycket! Ja nu blir det nog lite annan musik ett tag!
Maria Edvardsson