/ Ge bort ett Kort /

Julkortsbeställning...

Vilken utmaning jag fick!

Men så roligt!
Beställningen var ett mysigt kort med en maffig julgran, en öppen brasa och en fisk som toppstjärna i julgranen!

Tur jag har min Silhouette SD!
Skar ut nästan alla delar i vitt akvarellpapper, från MIX-huset i Hässleholm, samt grönt papper inhandlat i London!

Detta målade jag, glittrade med glitter, stämplade och satte band... 
Gjorde julgranskulor i cernitlera och klädde granen med!

Julklappar under granen och en julklappssäck med hemligheter i!

Till sist i toppen skulle det ju vara en fisk.. Det blev en Santos Scollapus, från de djupa haven utanför Nordpolen!

Ja, jag blev nöjd och jag vet att min beställare är nöjd, nu hoppas jag bara att mottagaren också blir nöjd!



#1 / / MARIE:

Ja jag e JÄTTENÖJD!!-=0) Tack tack!

Svar: Så får vi hoppas att du blir lika nöjd med resten! Hihi
Maria Edvardsson

#2 / / Anonym:

Jättefint Maria, som en tavla .... det kortet måste kosta 100 kr minst

//Marie

Svar: Tack! Ja.. Vi får väl se vad det kommer att kosta.. :)
Maria Edvardsson

#3 / / Sara:

Super fint!!!

Svar: Tack Sara!
Maria Edvardsson