/ Tavlor /

Änglavingar

Så var nästa tavla klar. 
"Wings of an Angel"
Målad i akryl med vingar av vita underbara små fjädrar- ovh jag har givetvis gjort vingarna själv :)

18x24cm - 275:- + ev frakt. 

Hoppas du tycker den är fin. 




#1 / / Anonym:

Hej,
Vilka underbara ängla tavlor du gör! Gör du dem fortfarande? Jag vill gärna köpa någon av dig.
Mvh
Mirjam

Svar: Hej Mirjam!
Vad kul att du tycker om mina tavlor!
Så klart att jag kan måla en tavla just till dig bara du inte har för bråttom med den, håller på med en annan beställning just nu!
Jag har inga på lager, gör dem bara på beställning så du kan få den så som du önskar.
Du kan väl skicka ett SMS till mig så jag får dina tankar om vilken slags tavla du önskar.
0703153193 - eller maila på maria.edvardsson67 (@) telia.com

Maria
Maria Edvardsson