/ Ge bort ett Kort /

Babykort

Finns det något ljuvligare än små babyprinsessor och babyprinsessor?
Detta korte gjorde jag till min egen lilla brorsdotter, en riktig liten prinsessa är vad hon är - trots att hon inget kungligt blid har... 




Med detta kort önskar jag er alla ett riktigt gott slut på 2015 - så hoppas vi på ett underbart 2016, där lyckan får frodas och inga sorger som trycker oss. Där kärleken blomstrar och hälsan står oss bi. 
Tack för alla tittar ni gjort på min blogg - får jag önska en kommentar från var och en av alla er, där ni berättar om varför just min blogg kom i er väg och om ni tycker om det jag gör- så vore det en underbar gåva att ta med inför nästa års skapande, som jag verkligen hoppas blir bättre än detta årets, då jag långa tider var helt ur kurs och inte hittat någon som helst inspiration. 

Gott Nytt År
Tack för att du tog dig tid at läsa ända hit ❤️
#1 / / Sara:

Man vill ju hålla koll på all fina kort o pyssel du gör <3

Svar: ❤️
Maria Edvardsson

#2 / / Fredrica:

Vi är så olika i våra stilar när det gäller kort, men jag gillar verkligen att kolla vad du gjort och vilka idéer du har för tillfället.

Svar: Så sant Fredrica! Och idéerna de skiftar ju sannerligen, när de väl kommer. Haha
Maria Edvardsson