/ Ge bort ett Kort /

Grattiskort

Så var jag igång igen - har gjort ett nytt kort!
Detta med en Grattis-text. 
Förbereder inför lördagens Kvinnofrukost, där jag ska berätta om mig och mitt lilla företag. 

Kommer att visa lite olika saker jag gjort, berätta hur jag gör dem och kanske inspirera andra till att själva prova på - och om man inte vill det, ja då kan man ju alltid köpa färdigt och klart av mig :)

Du vet väl om att det går utmärkt att beställa kort och andra ting - det som går att skicka på posten får du hemskickat mot portokostnaden - annars är det enligt överenskommelse. 

Jag har ett registrerat företag med F-skattesedel - så du vet att allt går rätt till. 

Ett kort som detta kostar 40:- + porto 7:- 
(Beställer du efter önskemål kostar det lite mer - beroende på vad du önskat)