/ Allmänt /

Kvinnofrukost i Kiaby

Idag har jag varit på Kvinnofrukost i Kiaby församlingshem. 
Jag var inbjuden för att prata om mig och mitt pysslande!
Vi totalt 4st som pratade om sina respektive områden med den gemensamma nämnaren att vi alla tillhör församlingen. 
Det var ett femtio-tal kvinnor som kom och lyssnade på oss. 
Vår präst var också där och inledde träffen med väl valda ord, som stämde så precis överens med hur det är att vara en designer. 
Hon sa också att - man ska följa sitt hjärtas kompass!  - om någon sett tavlan jag precis målat på en planka - se tidigare inlägg - så förstår ni att de orden gick rakt in i mig. 
Jag visste då att jag är på rätt väg i livet. 

Jag vill tacka alla som kom idag och för att ni var intresserade och lyssnade på mig. 
Jag vill också tacka för att jag blev inbjuden till detta!

Här en bild på ett av mina senaste kort - där jag tagit inspiration från New England.