/ Ge bort ett Kort /

Ett kort till Elin ...

En sån välsignelse att jag investerade i en laserskrivare.

Så många bilder jag skrivit ut till mina kort. 
Pinterest är en outtömlig källa med den ena bilden mer fantastisk än den andra. 

Här en bild jag hittade på en vacker flicka, skrev ut på ett lite finare papper och la på lite olika lager av lack för att få fin lyster i bilden. 

Layout i mitt Silhouette-program - som jag sedan skar ut. 

Gjorde en shablon med hennes namn - la den på bilden och tog modelleringspasta för att få ett djup i det hela. 

På sista bilden ser du en skymt av detta tillsammans med bakgrundspappret som är shalkat med rosa och sen embossat. 

Du ser även ramen och kvisten från mellanbilden, utskurna och klara på tredje bilden. 

Detta gjorde jag igårkväll - få se om jag kanske fortsätter lite ikväll ... 
Men är rätt trött efter en dag på jobbet, så kanske att jag bara sitter kvar i soffan och myser med familjen. 

Ha en skön kväll och tack för titten