/ Tavlor /

Hemligt projekt 1/2

Så... Då var mitt ena hemliga projekt av 2 inte hemligt längre. 
Alla Hjärtans-present till gubben <3

Är ett foto jag skrivit ut på min laserskrivare - spegelvänt

Målade vit akrylfärg på en Canvasduk - la bilden på duken, vänd mot färgen. Lät torka ett dygn..
Sen blöter man ner pappret, lite i taget och gnuggar av pappret - kvar blir bilden! 

Skar jag ut ramen med texten: Amor vinit omnia samt några hjärtan...
 ( fixade denna tillsammans med min Silhouette SD)

Klistrade fast på tavlan och målade med akrylfärg så det ser lite antikt ut!

Dekorationen LOVE som står framför tavlan har jag gjort med ståltrådar i olika tjocklek samt glasfasetter. 



#1 / / Fredrica:

Verkligen jättesnyggt! Och ni är superfina på kortet båda två. Det blev han väl glad över?

Svar: Tack vännen!
Maria Edvardsson

#2 / / Sara :

Vilken fin ❤️