/ Ge bort ett Kort /

Pappersblomma

Jag blir så inspirerad av alla duktiga pysslare det finns runt om i världen. Denna blomma har jag gjort efter inspiration av Papermintdecor på Instagram.
Skulle varit Crepe papper, men det var en beställningsvara i min lokala Panduro-butik, så dagens inköp sket sig.....
Nu blev det istället vanligt papper, mintgrönt förresten - som jag gjorde denna blomma med.
Har vaxat pappret med silvervax från WWW.pyhobby.se - kan verkligen rekommendera det till alla pysslare.

Blomman ska pryda ett You Rock-kort med dödskallar tänkte jag.... Får se om jag hinner med det i morgon....
För i morgon har vi en stor dag, mannens syster med familj kommer till Sverige - de har inte varit här sen 2004 - sen dess har familjen utökats med 2 barn. Den minste är 5 år nu och vi har inte träffat honom. Ska bli så kul att träffa dem alla!

Tack för titten - var rädd om dig och välkommen åter.