/ Tilda - änglar finns! /

Fröken Tilda

En ny liten Tilda har sett dagens ljus. 
Hon ser tyvärr lite dåligt, så för att kunna läsa i sin bok fick hon ha ett par glasögon! 
Har tillverkat allt själv, förutom spännet på skärpet. 

Denna Tilda är inte till salu, men jag syr en till dig om du är intresserad.


Med bok i famnen 





Tack för titten, välkommen åter :)
#1 / / Sara:

Haha! Vad fint det blev!

#2 / / Sara:

Haha! Vad fint det blev!

#3 / / Anonym:

Jätte söt vad kostar de med boken.

Svar: Hej! Tack så mycket.
Boken gjorde jag till en Tilda-ängel, finns tyvärr inte på något kort.
Maria
Maria Edvardsson

#4 / / Maria :

Ursäkta mitt konstiga svar, man ser inte till vilken bild det är kommenterat när man får en kommentar, i själva bloggportalen alltså, fick gå in på mina inlägg och börja leta ....

Tog en stund innan jag hittade ...
Men nu är jag med dig... Är så inne i att göra kort just nu så det är det enda jag tänker på
En sån här Tilda kostar ca 550:- inkl moms.