/ Julkort /

Julkortsförsäljning

Du vet väl, att nästan allt jag visar här på min blogg, är till försäljning.
Ibland visar jag kort jag gjort på beställning men det mesta är till försäljning och det är först till kvarn som gäller, för det är inte många av mina kort, som finns i mer än ett exemplar.

Jag innehar F-skattesedeln - men de priser jag sätter på mina alster här på bloggen är inkl.moms så du inte tror att jag lägger på det sen :)

Nu är det ju dags att börja planera inför julen.
Många önskar och får pengar i julklapp.
Då kanske det kan vara uppskattat att få dem i ett julkort, kanske personligt designat med namn på mottagaren eller ett helt neutralt kort där det står God Jul!

Mina kort kostar lite olika beroende på hur du vill ha det.
Du kan säga ett kort för 50:- - så gör jag det.

Väljer du att ha ett personligt kort, kostar det lite extra beroende på hur personligt det ska vara.

Säger du att du vill ha ett julkort som kostar 60:- men det behöver inte vara personligt.... Då kan det tex se ut som kortet på bild i detta inlägg, vilket då är inte är till salu då det redan är sålt. Men jag har andra, så håll utkik här på bloggen! Det kommer fler..

Tack för att du tog dig tid att läsa ända hit!
Kram och godnatt