/ Bröllopskort /

Bröllopskort - säsongens första ...

..... Hoppas det blir några fler.....


Bröllopskort är de allra roligaste korten att göra....

Man tänker på den som beställt kortet, 
man tänker på de lyckliga som ska säga ja till varandra 
och man tänker på sitt eget bröllop...

Det är snart 25 år sen för min del.... Hur kan tiden gå så fort?

Som jag berättade i förra inlägget hade jag vissa guidelines, men färgerna bestämde jag själv. 

Det började med röda blommor, 
men ganska snabbt ändrade jag mig...
Det fick bli rosa i olika färgtoner. 

Och så här blev det färdiga resultatet. 
Kortet är lite större än de jag normalt gör, 
för jag ville att det skulle bli lite luft i det hela.... 

Är du intresserad av ett specialtillverkat kort - 
då hör du bara av dig till mig! 
Ser fram emot att höra från just dig! 

Nu ska jag brygga lite kaffe till mig och mannen :)