/ Bröllopskort /

Bröllopskort i guldiga toner

Nästa bröllopskort kom att bli i guldiga toner ...


Det är så konstigt ibland, inte hade jag tänkt att det skulle bli guldigt, det skulle bli cremefärgat.... 

Men så är det som att någon annan styr ...
Som att jag har en lite ängel, en som gör som att något tar över och bara styr in mig på en helt annan väg....

Jag tror faktiskt att jag har en ängel, som leder mig på vägen, i stort som i smått, jag är tacksam för detta, tacksam för att den lett mig i livet och hjälpt mig dit jag är idag. 

Så tror jag att det är för oss alla, det gäller bara att lyssna, kanske hör vi dem inte, men de finns där, verkar i det tysta...

Så tror jag....

Och nu har min ängel hjälpt mig skapa ett nytt bröllopskort, ett som förhoppningsvis ska glädja de lyckliga tu, som snart ska bli ett :)

Nu ska vi hålla kväll här i Kiaby, titta på gårdagens avsnitt av unge Morse, och äta lite choklad tror jag minsann

Tack för att du tittade förbli min blogg, välkommen tillbaka