/ Tavlor /

Doptavla med stjärntecken

För ett par månader sen fick jag en utmaning av min kompis. 

Hennes lilla barnbarn skulle få en doppresent och jag skulle göra den, en sån ära!
Och det var inte vad som helst... Det var en tavla med tjejens stjärntecken!
Fick fnula ett tag på hur jag skulle angripa detta,,,
Hade rätt tidigt klart för mig att det skulle vara i fel proportioner på stjärnornas storlek... 
Att det skulle vara en flicka som drog ner en stjärna..
Namn och födelsedatum skulle vara med...
Stjärnorna syns bara på natten = tavlan måste vara mörk... 
Men ändå ljus....

Den är målad på en 40X50cm duk - i akryl....

Har även gjort ett dopkort till tjejen...

Och hur passande är det inte att hennes tilltalsnamn är Tindra! 

Tindra som stjärnorna, lys din dag... 
Fånga ögonblicken och sov tryggt under dina stjärnor

Idag är det hennes dopdag, och vid det här laget har hon fått sin tavla.... 
Väntar med spänning på att få höra vad föräldrarna tyckte...


#1 / / Sara:

Åh vad fin den blev!!

Svar: Tack :)
Maria

#2 / / Sanna:

Så fin doptavla. Jag undrar om de finns möjlighet att beställa en sådan?

#3 / / Anonym:

Så fin doptavla. Jag undrar om de finns möjlighet att beställa en sådan?

Svar: Absolut, men vet inte om jag fick fram mitt Mail till dig. Din mailadress kom inte ut rätt.. lägg ny kommentar med ditt telefonnummer så SMSar jag dig. Jag publicerar inte detta om du svarar.
Maria
Maria