/ Ge bort ett Kort /

Kort för alla tillfällen

Då jag inte haft några beställningar på ett tag nu, så har jag påbörjat ett nytt lager med kort!
Min vårkollektion ....
Det är inte ofta jag hinner göra kort bara för nöjes skull - men det händer ibland! 

Nu har jag dock fått en ny beställning så jag har fått pausa lite med mitt lager :)

Här kommer några bilder på min nya vårkollektion 
Det är kort i den mindre storleken, 10x10cm ... tycker själv att de är alldeles lagom i storlek, om man vill ge något lite extra men ändå inte för mycket ... typ...
Ett sånt här kort kostar 35kr och kostar enkelt porto att skicka - oavsett om jag skickar det till dig om du vill köpa eller om du vill skicka det vidare :)

Önskar dig en God Natt - det ska jag förhoppningsvis få nu också - har varit en aktiv dag idag, så jag är rätt trött nu 
Maria 

(null)

(null)

(null)