/ Ge bort ett Kort /

Förlåt.....

..... men jag har varit sjuk, jobbat och sen varit i London .....
Så mitt bloggande har varit lagt på is ett tag....

Men vi åkte som sagt till London över helgen ...
Å vilket härligt väder vi kom till, 12-13 grader, sol och ingen vind...
Både torsdag och fredag fick vi detta härliga vårväder.... 
sen drog rysskylan in över England, med minusgrader, hårda vindar och snö....
Fy attan vad kallt det blev, det gjorde ont in i skelettet....

Vi började med att fira Sara, som fyllde 28 år! 
Vi var på the Shard och åt en fin (men hu så dyr) middag. 
Vi hade en sån fantastisk utsikt över London!

(null)

(null)

Vi mös också jättemycket med våra små mysiga "barnbarn" Blair och Goji

(null)

(null)

Sen shoppade vi.... åt god mat .... drack god öl..... och om igen.... hihi.....
(null)


Vi besökte även området kring Towern, där Saras nya klubb ligger. First Space City - som öppnar till sommaren men redan nu tar Sara över driften av klubben och lämnar därmed den klubb hon driver idag. Behöver väl inte säga hur stolta vi är över henne! 
(null)

Sen var det måndag och dags att resa hem igen, helgen gick så fort och nu dröjer det ända tills i september innan vi får träffa henne igen. 
(Om vi inte lyckas få till en liten resa i sommar alt. att Sara kan komma hem några dagar....)

Tack för titten 

PS. Här ett kort jag haft klart ett tag, till lilla Tindra som nu fyller 1 år. Ni som följt mig länge kanske kommer ihåg tavlan jag målade till den här lilla tjejen. Annars får du klicka på Tavlor bland mina kategorier, så hittar du den där... om du vill se den 


(null)