/ Snickeri /

Snickeri,,,,,

Måste ju bara visa lite annat jag också gör.... håller inte bara på med duttidutt-saker....
Jag har även börjat att snickra!

Fick en kap/geringssåg och en ordentlig skruvdragare....
Mitt första projekt var att bygga ett bord till sågen....
Använde överblivna golvbrädor från balkonggolvet ....
och några reglar jag hittade på loftet i garaget... 
(null)
 

Sen gav jag mig på nästa projekt...
En jättestor blomlåda med spaljé 
Den blir ca 75*170cm stor....
Här en närbild på själva spaljén.

(null)

Här skruvar jag ihop ena gaveln....
(null)
 
Och här skruvar jag ihop gaveln med enas reglarna som sen skall ha spaljén monterad på sig ...
Min snickarverkstad är i inte fullt utrustad... än..... så man får hålla till godo med det man har....

(null)
 
Stay tuned.... for more pictures ....