/ Ge bort ett Kort /

Kort med höstlöv


Just nu håller jag på med kort, som ska säljas på butik E22 i Fjälkinge..
Dessa kort är de färdiga resultaten där basen är de höstlöv jag visade i ett tidigare inlägg.

Till kort nr 1 har jag ….
använt avklippta grena från en häck vi har, och lite kvistar från en trollhassel..
Har snurrat små sidenrosor, krämigt gult och gröna sidenblad. 
Virkade rostorangea blommor, med gula snurrepuffs i mitteln (gjorda av gult tyg, som jag repat upp och sen bara snurrat ihop) Trådarna som blev över har jag sen använt till att dekorera med. 
Små och lite större vita pärlor är fastklistrade och ja… sen tyckte jag det räckte…. 

(null)

Kort nr 2
I stort sett gjort på samma sätt som kort nr1 fast med lite annorlunda blommor. De virkade blommorna är likadana men här har jag valt att arbeta mer med det rostorangea garnet. 
Kanske lite mer "manligt" än det andra kortet känner jag…


(null)

Nä minsann,,.
Nu får man nog knyta sig,,,
Det väntar en ny lång arbetsdag igen i morgon ..

Carpe sängen 😵


#1 / / Sara:

Sa fint :D

Svar: Tack ❤️
Maria Edvardsson