/ You Rock-kort /

Så var det levererat!

Nu kan alla You Rock-älskare skynda till macken i Fjälkinge, 
för nu är hyllorna laddade med kort igen!

Sista kortet jag gjorde fick en lite annorlunda touch än de andra,,,

Köpte mig nämligen en burk med fusksnö... 
tänkte att det borde man väl kunna använda till annat också! Och japp.. det blev en vit dödskalle med vingar!

Övriga toner lät jag gå i brunt och guld...
Har också köpt nytt grovkornigt embossingpulver - som jag smälte från undersidan ..
Man strör lite på pappret där man vill ha det, 
och sen håller man varmluftsfönen så den värmer från undersidan.. blir läcker effekt! 

Så fick ju skallen ha en pärlkrona - den gjorde jag med fina facetterade pärlor och guldtråd... 

Rätt nöjd faktiskt, om man får säga det själv .... hihi
Tycker du om kortet, klicka då gärna på Gilla-knappen ... så blir jag jätteglad 

(null)

(null)