/ Allmänt / Blommor /

Dagen är kommen - idag tar vi farväl....

Min Svärfar dog för några veckor sedan.
Helt utan förvarning fanns hah inte längre bland oss
Idag ska vi ta farväl av - Ingvar Edvardsson - en älskad far, svärfar, farfar och morfar - men även älskad av väldigt många i Kristianstad - då han var den, som för många år sedan la ner hela sin själ för att rädda IFK Kristianstads handbollsklubb från ruinens brant.
Han var först ordförande i klubben men när han steg ner från den posten fortsatte han sen att viga sitt liv åt denna klubb, och för det var han högt älskad av så många.

Vi kommer alltid att ha en plats i våra hjärtan, som är bara hans - men idag är våra hjärtan bara hans - våra andra änglar får ta ett steg åt sidan idag ❤️ i morgon får de komma tillbaka och dela våra hjärtan med honom.
Tur att det finns rum för alla i våra hjärtan

Denna dikt skrev jag till hans dödsannons 

Vi ser dig i morgonsolens strålar

Hör dig i fåglarnas sång

Känner dig i susen från träden

Älskar dig för alltid 


Blomsterdekorationen har jag gjort nu på morgonen..

Banden med våra namn har jag gjort själv.

(null)

(null)

(null)

#1 / / Sara:

<3

Svar: ❤️
Maria Edvardsson

#2 / / Sanna :

Å så vacker, har köpt ett likadant hjärta,
får jag fråga; fäster du murgrönan med ståltråd i oasisen, hur lång stjälk (kvist) behåller du på rosorna?

Svar: Hej! Å tack

Ja, jag fäste murgrönan med ståltråd. På rosorna varierade jag längden.
Satte fast den ros som pekar nedåt först, med en lite längre stjälk, och sen testade jag mig fram. Är ju bara en glad amatör.. ☺️

Lycka till med ditt hjärta!
Maria
Maria Edvardsson