/ Tavlor /

Kollage-tavlan är klar..... tror jag....

Så här blev tavlan
Bilder på födelsedagsbarn, barn, barnbarn och änglahund.
Handkolorerade svartvita foton, akvarellpennor och vatten och sist en decoupagelack att försegla med,
Texten om familjen har jag skurit ut med min skärmaskin..
Den är sen fastklistrad på bomullstyg som jag därefter målat medxakvarellfärg.

Blev extra nöjd med golfbagen, om man får säga själv...😊
Format papper, klätt med skinn - dekorerat med strass. 
Golfklubborna, bollarna och pegarna är gjorda med lufttorkad lera, och sen har jag målat dem med akvarellfärg 

Och så Paper Quilling till dekorationer...
Ska fundera lite till om det kanske ska dit något mer... 
vi får se... men det får inte bli för mycket och det är rätt mycket redan... 😂😂

Säg gärna vad du tycker eller tryck på gillaknappen om du tycket om det du sett 🥰

Önskar dig en fin lördag
Maria
(null)

(null)

(null)


(null)

#1 / / Sara:

Vad fin!

Svar: Tack ❤️
Maria Edvardsson