/ Allmänt /

En dotter&En son

En dotter kan vara mycket, en busunge med glimten i öget, en älskling som kramar en godnatt varje kväll, en sötnos som är världens sötaste, en bästa vän, en arbetskamrat.... helt enkelt en underbar person.
Min dotter är precis alla dessa saker i en och samma person, här har jag skojat lite med en bild på henne!



En son kan också vara en busunge, han kan hitta på hyss och säga -jag vet... fast sen ändå göra tvärtom
En gullunge som säger:-Jag älskar dig, varje kväll. Som alltid ställer upp och som alltid finns där för en när det gäller. En som utmanar sig själv men även sin mamma med diverse olika påhitt, göra konster på trampolinen så hjärtat stannar i mamma, det är min son det!
Här ser du hans trampolinkonstigheter!



                                                                            
#1 / / Sara:

love you