/ Blommor /

Lördag morgon...

Frosten gör marken vit,
solen är på väg upp.
Verkar som att vinden avtagit,
kan bli en vacker dag.

Då undrar man varför det inte regnar och ruskar istället, för så borde det kanske varit...
Hur kan det vara så vackert när något hemskt precis hänt?

Denna vecka har nämligen varit en alldeles hemsk vecka.
En stor tragedi har krossat livet för några av våra vänner och naturligtvis påverkar det en själv också.

De julkort jag började på i måndags ligger fortfarande på samma sätt, har inte infunnit sig någon inspiration alls i allt detta elände.
Det enda som infunnit sig är en massiv huvudvärk...

Men idag måste jag ta tag i mina kort, det måste bli klart.
Fick ju en massa stämplar förra helgen, så dessa får jag ju försöka få lite inspiration ifrån.

Men.. Idag visar jag inga kort jag gjort....

Det blir en bild på rosor...

Med den ber jag dig tänka på dina kära, vårda dem ömt, man vet aldrig hur länge de finns kvar, det blev vi varse denna olycksaliga vecka...

Ta hand om dig själv också, be andra vårda dig ömt...

All kärlek från mig