/ Ge bort ett Kort /

Kul med laserskrivaren

Om du har en laserskrivare, så kan man göra fina bilder med akvarellfärger....

Hitta en fin svart/vit bild.... 
Skriv ut i lagom storlek...
Klistra fast bilden på lite hårdare papp/kartong..
Måla med akvarell ....
Spraya med lite glittrig mist....
och voilà ... 
Så har du en mysig liten bild att använda, 
som dekoration på ett kort!

Detta kortet är 10x10cm - kostar 35:- om du hellre köper ett färdigt av mig än testar själv :)


Tack för titten och välkommen tillbaka

#1 / / Fredrica:

När jag skriver ut digistamps har jag ett lite tjockare papper i från början, då behöver man inte klistra upp det på ett tjockare papper. Men det kräver så klart att skrivaren klarar tjockleken på pappret.

Svar: Mm ... Tyvärr köpte jag en fattig #### skrivare... Som inte klarar annat är vanligt kopieringspapper .... Tog för givet att den skulle klara typ akvarellpapper, för det klarade min gamla - så uppgraderar jag till laserskrivare för att kunna använda till mer än "torra" bilder... Tji fick jag...
Maria

#2 / / Sara:

Så fin!!

Svar: Tack!
Maria