/ Ge bort ett Kort /

Det är din dag.....

Om någon inte fattat det än.....

Ja jag älskar mina snurrerosor....
River tygremsor....
ibland får de vara i den färg tyget är....
Ibland målar jag tyget med akrylfärg.... 

Till detta kort har jag målat ned grönskimrande akrylfärg på vitt bomullstyg...

Texten har jag själv designat, skurit ut med min Silhouette SD...
Klistrat fast på ett papper och sen målat även detta med akrylfärg, fast då i opalskimrande färg...

Även på detta kort har jag fått med tygbollar....

Vita halvpärlor dekorerar kanten på textpappret, det är spetsar och ludd, små och stora blad, små och stora pappersblommor...

Hoppas du tycker om det :)

Nu ska jag göra ett nytt försök att somna...
La mig tidigt, var så trött, sen började det snurra runt en massa tankar i huvudet.... Bara att gå upp igen....
Njuter av ljuden från sonen, som nu är hemma på semester...
Lyssna på mannens snusande från sovrummet...

Och nu textar dottern mig.... Bäst att svara henne...

Godnatt

#1 / / husligtliv.blogg.se:

Fin😁

Svar: Tack tack :)
Maria Edvardsson