/ Allmänt /

Lördag ... äntligen!

Min dag... lördagen... pyssel och bara mys
Började med en 45-minuterspromenad i typiskt Skånsk novemberväder... rätt min men rätt regnigt och lerigt ... det fick bli en promenad på landsvägen... 
en dusch, lite lunch sen pyssel (jag har tvättat och strukit också, då mannen var och handlade)

Har varit ute i snickeriverkstaden också, för första gången på väldigt länge.... SOM jag saknat det...
Tyvärr dog BÅDA mina batterier, så jag får visa en annan dag, vad det var jag gjorde där...

Nu i eftermiddag har jag gjort klart ett kort till väninnans barnbarn, två julkort, druckit 1,5 glas vin... ätit lite ...... choklad......

Och startat upp ett nytt julkort... det ska bli några till denna helg har jag tänkt.... 
så lika bra att fortsätta med det nu! 
Ha en go helg!

(null)