/ Allmänt /

Födelsedag

I fredags fyllde min "lille" unge 18år! Nu är båda min barn myndiga och jag fortfarande så ung... haha!
Vi var själva hemma på morgonen, jag och Carl,
pappa var på utbildning och storasyster bor ju i London,,,
Åt frukost tillsammans och mös en stund, innan vi skildes åt för dagen.

15,30 hämtade jag honom i skolan, han körde hem, övningskörde alltså, gick, som vanligt bra, trots att han idag även hade en extra passagerare..
Kompisen Johan liftade hem!

Pappa var hemkommen när vi kom, så då blev det lite mer uppvaktning,
vi åt planka och till efterrätt varsin bakelse.

På lördagen var det kalas, då kom de av våra släktingar, som fortfarande bor i Sverige
( tror inte att några av dem emigrerar nu heller) övriga hade redan ringt och grattat igår!

Carl hade beställt varmrökt lax och Créme Bruleé till efterrätt! Mums!
Till kaffet blå prinsesstårta!

En lyckad dag!

Så idag, har jag och älsklingen varit i Bockeboda och gått av oss några av de kalorier vi stoppade i oss igår!
7,8km på dryga timmen! Känns skönt! ( har fyllt på med nya nu, för säkerhets skull,,,)

Nu skall jag ta tag i mitt liv igen, och sätta fart med att börja tillverka Julkort! Ja du läste rätt!
Man måste ju vara förberedd... får väl sätta på lite julmusik för att få inspiration! Haha


Tack för titten!