/ Allmänt /

Förkylningstider

Så var det dags igen,,, hemma och förkyld...

Började redan i onsdags, kände mig inte helt hundra ,,, sorgligt nog var det precis den dagen som jag skulle åka med min gamla avdelning på konferens/kickout/kickin... i Åhus.

Det var planerat in i minsta detalj, och jag misstänkte starkt att de skulle tacka av mig för lång och trogen tjänst på avdelningen, för det hade tisslats och tasslats med hemliga samtal till min man, och jag fick inget veta!
(Har bytt avdelning nu till Kampanjplanerings-avdelningen på Bergendahls)

Så det var inte läge att komma och säga att jag kände mig hängig, och nog behövde åka hem istället, tänkte samtidigt, att det nog inte är så farligt och jag mår säkert bättre efter ett par glas vin.
men icke,, ju längre kvällen led desto tröttar blev jag, tog ju tabletter, men kände att nej det här känns inte bra.

La mig ganska tidigt och sov fruktansvärt dåligt..
vaknade i febersvettningar/frossa och sov inte mer än max en timme i stöten.. jaja...

Men jag fick en underbart härlig korg med en massa godsaker, mousserande rosévin, vanligt rosévin, choklad, frukt ost mm mm DESSUTOM en Tshirt, där de tryckt: Hedersmedlem på Hem&Fritid över hela bröstet!
Mycket uppskattat!

Och nu sitter jag här hemma... näsan rinner, öronen helt igentäppta, hes i halsen och hostig, men har ingen feber och snart kommer mina båda älsklingar hem från skola och jobb! så är det helg och jag kan vila ut mig ordentligt!



fint va!!!

Tack för titten!