/ Ge bort ett Kort /

Ett steg vidare....

Idag har jag gjort min första leverans till Butik 118 i Rinkaby. I och med detta har jag nu återförsäljare av mina kort på 3 ställen! Mäkta stolt är man ju så klart men samtidigt är det lite pirrigt i kroppen, för nu måste det ju fram nya kort i en helt annan takt än vad det var från början! Butik 118 ligger utmed väg 118 i Rinkaby, precis efter alla traktorer, som står uppställda på grusplanen mitt i byn (om man kommer från Kristianstadshållet) och det är en liten gårdsbutik, där du kan köpa frukt-bär-grönsaker-marmelader-chutneys mm mm. Väl värt ett besök! I denna butik säljer jag nu både 15x15cm stora kort och de något mindre som är 10x10cm. Tack för titten och här kommer bilder på några av de små korten som nu finns till försäljning i Rinkaby!