/ Allmänt /

Dopkort till Tova!

Idag är det Tovas dopdag 
- min fina vän Maries barnbarn!
Jag fick äran att göra kortet - Eller ska kanske säga boken...
För det skulle även inbegripa en berättelse om Tovas stjärntecken, som är Kräftan - det blev några sidor!

Marie gav mig själva texten - sen skrev jag om den så det blev lite mer personligt och riktat till Tova!

Själva kortet är ett potpurri av blommor - änglavingar - och andra dekorationer - givetvis i rosa!! 
Ingen könsneutralitet här inte! 
Jag gillar rosa!! 

Är du intresserad av att beställa personliga kort? 
Då hör du bara av dig till mig - skriv en kommentar på bloggen - om du inte vill ha den publicerad, säger du bara till!
Har du hittat mig via Facebook går det bra att skicka ett PM

På Facebook hittar du mig på 
"Amia Design" - om du vill följa mig där!

Tack för att du tittade förbi!



#1 / / mARIE:

Hej min vän!
Kortet blev sååååååååååå uppskattat av både mottagare o deras vänner! INGEN hade ett likadant! Tusen Tack Maria! Kram marie

Svar: Roligt att höra :)
Maria Edvardsson