/ Allmänt /

Produktivitet saknas...,

Nån som kan hjälpa mig hitta min produktivitet?

Måste ha förlagt den på något konstigt ställe...
Hittar den inte.....

Tog därför en långtur runt fälten där vi bor, jag och mannen i mitt liv...
Vi gick mestadels men joggade lite smått några gånger...

Dimman låg tät, nån minusgrad i luften, som var helt stilla...
Trots detta så kände man en aning av vår i luften ...
Snart kommer den...
Solen försökte bryta igenom, fick kämpa och en kort stund verkade det som att den skulle lyckas ...

Precis då passerade vi våra tre vindkraftverk, och med hjälp av naturens effekter blev det en vacker syn. 

Men på markplan var det frostbenupna grenar, så vackra i all sin, som diamantbeklädda, prakt. 

Nu ska jag ta ett tag med penseln, och se om jag kommer nån vart med tavlan jag jobbar på... Den ser fö inte alls likadan ut längre, som den gjorde när jag visade upp de allra första penseldragen, för nån vecka sen.... :o

Önskar dig en skön helg och var rädd om dig därute,,,