/ Ge bort ett Kort /

30-årskort

Tobbe har jag känt sen han var en liten kille! 
Nu har han blivit en gammal kille... hihi!
Nåja, inte så gammal men dock 30 år!

Hans mamma ville ha ett kort med lite bilder på honom..
Den stora bilden har jag fotoshoppat så den blev lite som en målning
Jag klistrar bilderna på hårt papper och eftersom jag har en laserskrivare kan jag lacka bilderna så de blir glansiga.
Sen har jag skurit ut lite snirkeldekoratiober med min Silhouette-maskin och därefter embossat med silver. 
30-dekalen har jag själv gjort layouten till, även den utskuren och sen embossad. 
Det syns lite dåligt på bilden, men det svarta i hörnorna är tygrosoe och runt dem svart trassel och silver-bling-bling. 

Om du är intresserad av att beställa ett kort, personligt eller bara ett vanligt grattiskort, så hör du av dig till mig för ett kostnadsförslag. 
Mina kort går att skicka på posten, både till dig som beställer och till den som ska få det
De kommer med ett transparent förslutningsbart kuvert. 

Tack för titten, välkommen åter 
(null)