/ Ge bort ett Kort /

Skicka ett kort...

Ny service frĂ„n Amia Design 😊

Du betalar - jag skriver en hĂ€lsning frĂ„n dig, och skickar direkt till din vĂ€n.. 
Till nÄn som behöver tröst, en grattishÀlsning eller bara för att veta att du finns dÀr för din vÀn.

Ca10x10cm stora 
Pris: 57kr inkl portot. 
Annars 45kr/st. 
Just nu finns dessa 3  men jag gör sĂ„klart pĂ„ bestĂ€llning ocksĂ„ efter önskemĂ„l. 

Vid intresse, skriv en kommentar till mig och fundera ut vad du vill att det ska stĂ„ i kortet. 
NĂ€r du gör en kommentar anger du din E-mailadress, sĂ„ kontaktar jag dig. 
DĂ€refter berĂ€ttar du vad som ska stĂ„ i kortet och till vem det ska skickas, sĂ„ löser jag resten! 
Dessa kommentarer publicerar jag inte, sĂ„ du vet! 

SĂ„ önskar jag dig en fin Valborgs-helg ❀

(null)

(null)

(null)

#1 / / Lena:

Å vilken trevlig idĂ©
Jag hör av mig inom kort!
Lena

Svar: Tack!
DÄ hörs vi snart!
Maria
Maria Edvardsson